/* Eidogo beagyazashoz */

Csütörtök hajnalban megérkeztem Xian-ba, a Silk Road verseny helyszínére, a szmog nagyobb mint amit valaha tapasztaltam, de Pekingben a duplája lesz. A repülőtérre 3 kínait ki is küldtek értem, a szokásos, már nekem kínos túlzott udvariasság és alázatosság volt rájuk jellemző. Az biztos, hogy én még életben nem láttam rondább várost, mint Xian, holnap majd csinálok néhány fotót is, egyszerűen gyomorforgató. A hat csillagos ingyen szállodámat sem értem, hogy minek van, mindennel ellenkezik amit a gó jelképez, a végtelen külcsín, a pofavizitek sora, drágajó vacsora, ahol egy darab nekem ehető dolgot nem szolgáltak fel. A reggeli nem rossz, majd arról is csinálok pár képet... Az étel legalább olcsó, ha véletlenül kínai McDonalds-ban jártok, egyetek csirkeszárnyat, az itt a legjobb.

A versenyről annyit kell tudni, hogy kb. semmi tétje nincsen, élő-pontba nem számít be, kvalifikálni nem lehet vele sehova, csak némi pénzdíj van, de hogyha nem vagy benne az első háromban, akkor az se sok.

Bár Pekingben még nem jártam, de már most elmondhatom, hogy Japán sokkal szebb, hangulatosabb, kellemesebb, emberibb, a dojo maga persze már egy másik téma.

Már most szörnyen hiányzik Budapest, a magyar góélet legszebb időszaka, az év utolsó 4 hónapja, pont ezt az időt hagyom most ki, amiből még sosem volt igazán részem.

Na de mindegy, eldöntöttem, végigcsinálom ezt, mint egy gép, és kész.

Ui. Napi 12 óra lesz, mert a 13 óra egyszerűen nem jön ki, kiszámoltam, többször is, 8 óra az alvás, 3 óra pedig a létfenntartó tevékenységek, és arra az 1 óra relaxációra egyszerűen szükségem van, lényegében akár azt is a létfenntartó tevékenységekhez sorolhatnám. Ősszel talán egy szabadnapot fogok adni magamnak, meg még Karácsonykor néhányat.

Szerző: Bovdo  2018.08.18. 16:58 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr6714188595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása