/* Eidogo beagyazashoz */

000036.jpg_200x240

Csak egy egészen rövid "közbeszúrt" bejegyzés. A képen látható úr Takagi Shoichi, 1943-ban született, "csak" egy ismeretlenebb 9 danos japán profi. Azért megnyerte az NHK kupát kétszer, meg még pár dolgot...

Ma látom őt először, de egyből lenyűgözött a stílusa, a játékának a változatossága, elegáns, de a szigorú lépések sem hiányoznak a játékából.

Tessék szemezgetni:

http://ps.waltheri.net/database/player/Takagi%20Shoichi/

https://www.go4go.net/go/games/byplayer/279

Ma végre volt egy jobb napom, nyertem Frejlak ellen, így Kínai tartózkodásunk alatt eddig 3-1 ide. Le sem tagadhatnám, hogy erősen hatnak a kedvemre az eredményeim, bár ami leginkább leverté tesz, az az, amikor azt látom, hogy pocsékul játszok, és nem is igazán igyekszek, pl. tegnap délelőtt nyertem és vesztettem is egyet, de mindkettő partiban rosszul játszottam, és nem igazán koncentráltam, és ettől nagyon nyomottul, gyengének éreztem magam, aznap este kikaptam Siasio-tól (Frejlak), de ott legalább igyekeztem, és a meccs után kicsit jobb is lett a kedvem. 

Ma este Sinan-al találtunk egy Carefour boltot, így végre némi finom európai import termékeket is sikerült szereznem, így tudok majd jókat enni, vettem négyféle sajtot, meg sok mást. most gyorsan a kínai laposkenyeret megtöltöttem jó sok goudával, enyhén megpirított fokhagymával, és összesütöttem az egészet, majd megnéztem a Notre Dame-i toronyőr utolsó, maradék 20 percét, ritka jó, nem gyerekes, fontos kérdésekről szóló, fantasztikus zenéjű, inspiráló rajzfilm. Ma este éreztem először mióta Kínában vagyok, hogy igazán ihletett állapotba tudtam kerülni, már itt volt az ideje.

Szerző: Bovdo  2018.09.22. 19:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr6314256027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása