/* Eidogo beagyazashoz */

Mostantól be lesz egy újdonság vezetve a blogon, hogy a meccseim után, leértékelem a saját játékom minőségét egy 10-es skálán. Egyébként, ha valakinek van akármi pozitív/negatív véleménye, akkor nyugodtan kommentezzen, csak normális keretek között (trolltalanul :-)).

Szóval, ott tartottam, hogy felcseréltem a Doma és a Fogi elleni meccsemet, na mindenesetre akkor itt a Fogi elleni:

3. forduló: Fogarasi Tamás, 3k (3k).

3 előnykövet adtam, 5-4-el kezdtem, erőre játszottam, mert arra tudok. Az ellenfelem segített is ebben, az ellentétes taktikájával. Sorra gyártottam a falakat, és így egy center is létrejött számomra. Fogi jól tudja foglalni területeket, de nagyon figyelmetlen, így könnyen meghalhatnak az alakzatai is, és ez lett a veszte ebben a meccsben is, kettő nagy csoportja is elhullott, így fel is adta.

Teljesítményem minősítése: 7

A szünetekben most még többet teniszeztünk, mivel hoztam otthonról négy darab ütőt, kilenc embert is sikerült bevonni a teniszbe, aminek nagyon örültem, sőt nem is nagyon kellett őket bevonni, jöttek maguktól, köztük Albi is. Ezenkívül elég szép néző sereg is gyűlt úgyhogy igaz össznépi tenisz kerekedett. Őszintén remélem, hogy jövőre is itt lesz a tábor, hogy ilyen jót tudjunk megint teniszezni.

4. forduló: Csizmadia Róbert, 3k (3k).

Számomra vele kapcsolatban nagyon nagy a kontraszt az előnyköves játéka, és az egál mérkőzéses játéka között. Az előnyköveket nagyon jól tudja használni, viszont az egál meccseknél mindig úgy érzem, hogy sokkal könnyebben sikerül legyőzni, mint ahogy azt várnám. Szerintem mindenképpen agresszívabban kéne játszania ahhoz, hogy elérje a dant. A meccsben viszont alulmaradtam, mint mondtam jól tudja használni az előnyköveket. Sikeresen elbonyolítottam a meccset, ami kell is a győzelemhez Robi ellen, de miután a két gyenge alakzata közül rosszat választottam legyilkolásra, ezért a végén én döglöttem bele, mindenesetre tanultam belőle.

Teljesítményem minősítése: 4

A versenyen végül második helyezést értem el, amivel elégedett is vagyok új 2 danosként

Következő bejegyzés: I. Kagawa Kupa - 6 év után végre...

Szerző: Bovdo  2012.12.23. 20:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr664979171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása