/* Eidogo beagyazashoz */

Minden évben nagyban gondolkozok, hogy jöjjek-e a táborra is, és ne csak a versenyre, mert hiszen a gó tábor maga a tömény gó, meg esetleg tenisz, vagy foci, amit szintén imádok, de ezek a nomád, vagy félnomád körülmények végül mindig eltántorítanak.

Mindenesetre a versenyre azért eljöttem, még ha határozott Élő-pont ablakon kidobálásnak tűnt a "frissen sült" 2 danommal, és bizonyult is, de hát az ember nem csak azért jön a versenyekre, hanem az élményekért.

Számomra az, hogy teniszpálya volt a verseny helyszínén, maga volt a kánaán, mivel ezzel össze lett sűrítve egy helyre az a két a dolog, amit a legjobban szeretek, bár a gót azért még jobban. Gyorsan találtam is magamnak ellenfelet, Csóti Sebi személyében. Azt mondta, hogy most a tábor alatt tanult meg teniszezni, ahhoz képest nagyon jól játszott, meg is nyerte a tábori teniszversenyt. Én legyőztem őt, de mondjuk nekem ezt meg is kellett tennem, úgy, hogy már 5 éve tenisz edzésre járok. A legviccesebb része az egésznek az volt, hogy szinte mindenki megijedt a szervámtól, pedig nem is olyan nagy, na de most már térjünk rá a góra!

1. forduló: Breznay Xavér, 14k (14k).

Az elején megijedtem, mert egyik alakzatát sem akarta adni, és hát ugye azt mondják, hogy 9 kőnél valami nagyobb alakzatot meg kell ölnie fehérnek, mert különben veszít, na hát ez most megdőlt, mivel semmi komolyabbat nem öltem meg neki végig, viszont olyan szinten defenzíven játszott, hogy azt már nem lehet szavakba önteni (nagyon ijesztő lehetek :D). Ennek köszönhetően nyertem is egy húszassal.

Ezután a meccs után teniszeztem is Xavérral, a tenisz stílusa egy csöppet sem különbözik a góstól :-).

2. forduló: Záhonyi György, 9k (9k).

Az esélytelenek nyugalmával vágtam neki, de most tényleg, még ha a ranglista szerint én voltam is az esélyesebb. Gyorsan belebonyolódtunk egy burjánzó harcba. Gyuri határozottan tehetséges, viszont nem érdekli annyira a gó, hogy megerősödjön. Észrevételem szerint meccs közben is ingadozik az érdeklődése, volt olyan, hogy láttam, hogy nagyon gondolkozik, koncentrál, és olyat lép amire nem is számítottam, ha odafigyel, akkor a harcban 4-5k-s szinten tud játszani, viszont könnyen lankad a figyelme, és ezt ki is használtam, így őt több helyen is meg tudtam ölni, végül kb. 10 ponttal nyertem, rég volt már, gyakrabban kéne írnom ezeket a bejegyzéseket :).

Csúnyán meg lettek büntetve az erősek, mivel az első tábláknál nem volt árnyék, sőt szerintem az a műanyag vagy milyen tető, még melegített is pluszba, így szörnyen szauna-szerű volt. A gyengébbeknél viszont az árnyéknak köszönhetően vagy 10 C°-kal hidegebb volt, így néha átmentem hűsölni fordulók között.

3. forduló: Albrecht Domonkos, 1k (1d).

Egál meccs, mivel H-2-es a verseny, én voltam a fekete, és szépen játszani is tudtam a stílusomat, 5-4, nagy terület stb... Ezért ritmusosan lépkedtem is, nem néztem meg, hogy közben rosszul állok vagy 10 ponttal, tisztára elaludtam, nagy szerencsémre a végjátékban elkaptam a semmiből 4 kövét, és így nyertem 0,5 ponttal, úgyhogy ez elég szerencsés meccs volt.

Most vettem észre, hogy a 3. fordulóban Fogi-val játszottam, nem Domával, de mostmár mindegy, ígymarad :).

Következő bejegyzés: Táborzáró Hendikep - Az izzasztó kánikula és a tenisz góversenye - 2. nap - Össznépi tenisz 

Szerző: Bovdo  2012.12.12. 21:17 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr134962203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xavér Breznay 2013.03.15. 12:22:51

:D
Még sohasem elemezték ki interneten az egyik Gó partimat sem, ezt külön köszönöm neked! :)
Viszont a Deffenzív játèkom megváltozott és valamikor nagyon szeretnék veled játszani! Remélem a teniszes humor arról szólt, hogy nem adok semmit, és nem arról, hogy a tenisztudásom is Deffenzív, de ezt majd nyáron! :D
Köszönöm neked még egyszer! Breznay Xavér! :D
süti beállítások módosítása