/* Eidogo beagyazashoz */

Az EB-ről tény hogy elmaradt a bejegyzés, de mindegy, az utolsó fordulóban legyőztem egy 5 danost, úgyhogy pozitívan, 6-4-el zártam.

Most voltunk Csehországban, Brno-ban a hétvégén, óriási nagy verseny, első díj majd 400 ezer forint.

Mivel én voltam a MacMahon léc fölötti leggyengébb ember, ezért nem csoda hogy az első fordulóban a legerősebbet kaptam, egészen pontosan Ilya Shikshin-t, a legerősebb európai góversenyzőt. És itt máris egy nagyon nagy butaságot követtem el, úgy álltam hozzá a partihoz, hogy esélytelen vagyok, teljesen.

Ismerte a stílusomat, úgyhogy nem hagyta, hogy játsszam a játékomat, ezért inkább arra jutottam, hogy akkor nem is erőltetem, szolidabb stílusra váltok, na most én mindig erőre játszok nagyjából, ezért hogyha nem így teszek, akkor nem vagyok túl magabiztos, de attól még így is tudok jól játszani, csak nehezen tudom elhinni.

Mielőtt valaki azzal vádolna, hogy túlságosan büszke vagyok magamra, nem vagyok az, csak egy kicsit, Ő nyilván nem játszott olyan hű de jól, tudom én.

Annyi a lényeg, hogy a végjáték előtt egy kicsivel vezethetett az ellenfél, de ekkor sikerült egy szép akciót kitalálnom, az Ő területét határoló köveket elvágva, ezután vezethettem kb. 10 ponttal, azaz nagyon.

Volt 3+1 hulla köve az én területemen, itt meg kellett volna lépnem a végjátékban egy szörnyen egyszerű első vonalas sentét, de egyszerűen nem mertem, mert a rettegett Shikshin majd valahogy biztos elveszi az életeimet valami magic-el, na persze ha van időm, akkor nyilván kiolvasom, de nem volt, nagyon nem, 30 mp utolsó periódus. Egészen nyugodtan megléphettem volna, az égadta egy világon semmilyen veszély nem volt. Nem léptem meg, így sikerült kitalálnia, hogy a 3+1-ből hogy kösse ki az egyet az első vonalon.

Annyi lett volna a dolgom, hogy meglépjem ezt az első vonalas sentét, és vége, nyertem, 100%.

Úgy becsültem, kikapok vagy 10-12 ponttal, bárcsak úgy lett volna, 3,5-el kaptam ki, nehéz lesz feldolgozni a feldolgozhatatlant, az biztos, nem is részletezném, hogy ez mennyire elmondhatatlanul nagy siker lett volna.

A KGS-en, Domin név alatt kint van a parti, meg az is hogy kellett volna történnie.

Viktor Lin-től szintén 3,5-el kaptam ki, Ali ellen jól álltam, Prokop ellen nagyon jól álltam, a gyengébbeket megvertem nagyon simán. jobban nem is részletezném ezeket a partikat, a lényeg úgyis az, hogy legyőztem Shikshin-t, de ugyanabban a partiban ki is kaptam, mert egy idióta voltam.

Szerző: Bovdo  2014.09.08. 20:06 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr736681349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása