/* Eidogo beagyazashoz */

Szerdán szünnap volt, úgyhogy 13-as verseny volt, H-4-es előnyadás, 15 perc abszolút, nevetséges az egész mert ez az előnyadás nem való 13-as táblára, H/3 kéne ide. Csoportmeccseken nyertem 5/4-et, egy igazán tipikus 5 danos orosszal játszottam, abszolút időben ellenfelének van még pár másodperce, már vége lenne a meccsnek, de még lép pár értelmetlent, hogy lejárjon az ellenfél ideje... Én legyőztem 1,5 ponttal nagy harcban. Ja, és miután Ő már megverte a 10 kyus-t 9 kőből, gyorsan elkezdte tanítani, hogy hogy kell játszani 9 kővel, hogy én ne tudjam szétszedni, de így is sikerült behúzni a 9 köves partit, egy kis vaharázzsal. Nyolcaddöntőben megint az orosz róka jött szembe, mostmár 5,5-el nyertem, utána egy 2 danost vertem meg, majd utána már nem sikerült elvarázsolni egy 12 kyus-t 9 kőből az elődöntőben, nem kaptam érte semmit.

Az egész dolog elkeserítő számomra, hogy itt előnyadás volt, ez egy rossz vicc. Előnyadás nélkül, rendes díjazással, 500€ 1. díj kéne hogy legyen, European Go Championship on 13˙13, nem egy nyanvatt kis hendikep verseny.

Tegnap végre sikerült teniszezni Lothar Spiegel-el, már három éve nem játszott úgyhogy nincsenek formában az alapütései, de nagyon jól tud röptézni, úgyhogy csak sikerült jó labdameneteket játszani, na de az odaút volt a pláne! A kedves taxisofőr szépen kivitt minket Nagyszebenből, egy tipikus csaló volt, nem is kapta meg a pénzét, csak egy kicsit, ja és közben még megállt tankolni is, és eljátszotta, hogy nem tud angolul...

Ma Reem Ben David 3d, fekete voltam, Sanrensei-Tsukegiri, úgy megette mint a fene. Nagyon jól állok, és a hülye fejemmel beadtam egy sentét még a megnyitásban, ami nem volt sente, egyből nem én vezettem persze. ment a parti a mederében, és már csak kb. 20 ponttal vezethetett a végjáték végén amikor arra jutottam hogy kikapok és meg kéne élnem egy hullával, jól elszúrta, lett egy kó belőle, azt is elszúrta, már én vezettem, Ő hisztirohamot kapott, sírt (nem gyerek), én nyertem 8,5-el, a végén még csak el sem fogadta a kézfogásomat, hogy egy kicsit megbotránkoztassa a Pepét :D. Mázlim volt, de mindig az ellenfeleimnek van mázlija, szóval már itt volt az ideje ennek is. KGS-en fent van a parti, amire emlékszek.

Nem sok minden történt ma, de egy embert azért megemlítenék még:

Hayashi Kozo 6p

Furcsa ember ez, olyan mintha egy animéből csöppent volna ki, és nem is nagyon esik ki ebből a szerepből, vagy tényleg ilyen, és az élete egy anime? Össze-vissza beszél, keveri a nyelveket, és a hümmögést, mukkogást, anime elemeket stb... Ha az ember kérdez valamit nem válaszol, csak elkezd nyögdécselni, és így-úgy rakni a köveket, nagyon érthetetlen a kommunikációja, néha látszik rajta hogy totál fogalma sincs az egészről, de azért eljátsza, hogy tudja a tutit, aztán mégis mutat olyat, ami biztos rossz, miért nem mondja egyszerűen csak azt, hogy nemtudom, vagy hogy ezen gondolkoznom kéne egy fél órát, vagy hogy megkérdezem a 9p-s apámat? Hát azért, hogy megőrizze a tekintélyét, ez nekem nagyon unszimpatikus. Megválasztották tavaly az EB legjobb tanárának, hát, az emberekre durván hat a folyamatos vigyorgás, és anime szerep játszás...

Azt lehet látni, hogy minden profi mást mond ugyanarról a dologról, úgyhogy én inkább csak magamnak hiszek, az a biztos.

 

Szerző: Bovdo  2014.07.31. 21:23 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr986563251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KKP 2014.08.01. 09:43:11

Ebből a partiból egész sok van meg:
gokifu.com/share/1vn1

Tényleg egyáltalán érdekli valakit, hogy én kirakom a gokifura a partikat ?
Én a munkahelyemen nem tudok a KGS-re belépni, így a partikat csak így tudom megnézni.
süti beállítások módosítása