/* Eidogo beagyazashoz */

Közel egy éve írtam utoljára, de most kedvet kaptam hozzá, úgyhogy:

Az elmúlt évben sok minden történt velem, gós dolgok. Tavaly bronzérmes lettem a danos döntőben, bár bronzérmet nem kaptam érte, de kiharcoltam vele a 3 dant. Márciusban megint legyőztem egy Pozsonyi versenyen Pavol Lisy, 6 danos gójátékost, aki azóta Európa-bajnoki ezüstérmes lett, nyáron a Szlovák Gó Fesztiválon szintén én nyertem. Voltam a százhalombattai gótáborban, életem első "igazi" táborában, mindenkinek csak ajánlani tudom, gyerek, és felnőtt is jól fogja magát érezni ha eljön. Még a nyáron elértem a 4 dant a lengyelországi EB-n.

Késő este érkeztünk a gósoknak ingyenes bungalló szállásunkhoz (kisebb jóféle családi ház). Podperáékkal együtt kaptuk meg, és a szobánk is akkora volt, hogy épp hogy elfért egy ágy, meg egy emeletes ágy, plusz még be is szakadozik az egyik ágy, de legalább ingyenes, és jó nagy a konyha. Érkezéskor nem igazán tudtuk, hogy melyik is a mi bungallónk, úgyhogy megkérdeztünk egy épp arra járó osztrákot, Schayan-t, Ő már kissé részeg volt, és valami gyilkosról beszélt, azt nem tudom, hogy rám gondolt-e a stílusom miatt, vagy valami másról volt szó.

1. forduló: Michael Forstenlehner, 1k (1k).

Fekete voltam. Erőre játszottam szokás szerint, Ő pedig területre. Bő egy hónapja volt csak, de valahogy ez a parti nem ugrik be igazán. Arra emlékszek, hogy bementem egy sarkába, és megéltem, kívül meg meghalt, aztán feladta. Elég rövid parti volt amúgy is.

Teljesítményem minősítése: 7

2. forduló: Pavol Lisy, 6d (6d).

Fehér voltam. Hoshi-Shimari megnyitása után wariuchit léptem (bázis az ellenfél oldalán). A 4. vonalon a bázisomra falat épített, ezután figyelmetlen voltam, és szerintem lett volna esélye elkapni az egészet, de Ő ezt nem vette észre. Tudtam játszani a saját játékon, harcoltunk szokás szerint, és meg is halt szokás szerint, és nem is adta föl szokás szerint. A gyilkolásra túl sok időt szántam, sokszor fölöslegesen is, és bár vezettem vele vagy 20 ponttal, kezdett egyre kevesebb időm lenni, amitől elkezdtem nagy hülyeségeket csinálni. Csupa rossz cserét tettem, ahogy fogyott az időm egyre rosszabbakat. Végül kikaptam bőven.

Teljesítményem minősítése: 6

3. forduló: Michael Szabo, 3d (5d).

Fekete voltam. sanrensei-t játszottam, Ő erre nirensei-t. A parti csordogált, nem volt az igazi, talán vezetett komival. Viszont sikerült megtámadnom egy óriási csoportját, és nem is tudott neki 2 szemet csinálni, úgyhogy meghalt, és feladta.

Teljesítményem minősítése: 7

Az előbb említett iráni-osztrák Schayan barátunk kissé ránk hozta a frászt a mély alvásunk közben. Fél három körül valaki világít be elemlámpával az ablakunkon, erre én még nem ébredtem fel, csak Apa, de nemsokára, visszajött, valószínűleg tett egy kört a bungallók között. Na mostmár nem csak világított, hanem dörömbölt az ajtónkon. Kiderült, hogy hát Ő mattrészegen keresi a Pavláját! Hogy hát itt van-e, mert Ő neki kellene... Na nem mintha különösen ismerné, na de előző este is Őt kereste. Hát sebaj, visszaludtunk.

4. forduló: Schayan Hamrah, 5d (5d).

Fekete voltam. Sanrensei-t játszottam, és miután megtámadott, Hoshi-ollóval folytattam. Próbált variálni, de nem jött ki belőle túl jól. Ezután elkezdtünk harcolni, de nagyon. Óriási sárkányok egymásba fonódva, lett volna lehetősége, hogy Ő nyerje meg a harcot, de végül nem így történt, úgyhogy feladta.

Teljesítményem minősítése: 8

5. forduló: Liebscher Volkmar, 3d (3d).

Fehér voltam. Említésre méltatlan mérkőzés. Pocsékul játszottam, nem tartottam a taktikámat, hagytam, hogy szétvágjon már az elején, nekem kellett küzdenem az életemért, Végül 6,5-el kaptam ki azt hiszem. Az elejétől kezdve szörnyen demotivált voltam sajnos.

Teljesítményem minősítése: 4

Következő bejegyzés: Magyar Nyílt Bajnokság - Végre legyőztem Spiegel-t

Szerző: Bovdo  2013.11.02. 22:26 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr835612059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KKP 2013.11.03. 20:49:58

Remek, hogy újrakezdted a blogod.
Várom a folytatást !

Bovdo 2013.11.03. 20:59:52

@KKP: Köszi, örülök, hogy tetszik.
Nemsokára lesz is folytatás, csak nem akarom túlterhelni az olvasókat :-).
süti beállítások módosítása