/* Eidogo beagyazashoz */

Elég sokáig nem írtam, úgyhogy most gyorsan megírok kettő bejegyzést is.

4. forduló: Gubas Xaver, 3d (4d).

Feketével voltam, a san-sanra kezdett. A megnyitás úgy ahogy volt szörnyű volt számomra, úgyhogy valahogy el kellett kezdeni bonyolítani. Meg is lett az eredménye, azt tettem amihez értek, megöltem hirtelenjében, mármint az alakzatát. Fel is adta, így nem sokat tudtam erről írni :-).

A tegnapi lakomából maradt még, így azt ettük ebédre.

5. forduló: Ondrej Silt, 7d (6d).

Most is feketével voltam. 2 5-5-el kezdett az ellenfél, ezután pedig az 5-5-ből épített egy nagy sarkot, persze addig én is terjeszkedtem. Bár túlságosan lassú játékra vall, nem volt olyan rossz a taktika, mert 2 db 100%-ig támadhatatlan nagy sarkot szerzett vele. Én addig csináltam egy sanrensei szerű valamit, egy 5-4-el megbolondítva. bejött a san-san-ra, így kaptam is egy kellemesen nagy erőt, de nem igazán tudtam kihasználni, eléggé leredukált. A középjáték vége felé hirtelen megöltem egy alakzatát a semmiből. Őszíntén szólva már kezdtem elhinni, hogy megverem Ondrej Siltet is, de sajnos optikai csalódásnak bizonyult a becslésem, mivel táblán döntetlen volt, és sajnálatos módon Ő volt a fehér.

Ezután teljesen elégedetten, és a 4. hely díjával térhettem haza :).

Következő bejegyzés: Táborzáró hendikep - Az izzasztó kánikula és a tenisz góversenye

Szerző: Bovdo  2012.11.16. 20:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr844902935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása