/* Eidogo beagyazashoz */

Ott tartottam, hogy az esélytelenek nyugalmával kelve arra lettem figyelmes, hogy nagyon halk, de teljesen folyamatos dobszó hallatszott. Nagyon rejtélyes hangulata volt, tiszta Jumanji (ha valaki nem látta esetleg a Jumanji c. filmet, az nézze meg gyorsan). A dobszó rejtély maradt, de valószínűleg valami dobgép lehet, mert nagyon egyenletes volt. Eközben az ablakunk előtt birkák szaladgáltak, és kergette őket egy ember. Lehet, hogy kiengedték őket, hogy lelegeljék a füvet, bár akkor miért kergette volna őket az az ember, szóval valószínűleg kiszabadultak.

2. forduló: Pavol Lisy, 6d (5d).

Ő volt a fekete, egy hoshival és egy shimarival kezdett. Én egy hoshival, és egy takamokuval. Már az eleje jól kezdődött, elnézett egy josekinek induló helyzetnél egy létrát, persze nem játszotta ki, de így is lett egy kicsi előnyöm belőle. Lett egy jó nagy falam, a kedvenc helyzetem, csináltam is egy nagyobb területet belőle, bár még támadható volt valamennyire. Ezután az Ő oldalán leraktam egy wariuchit. Az ő sarkában kialakult egy kó harc, amit meg is nyertem, így meghalt egy alakzata, bár meg kell hagyni, amit kapott érte, az se volt kevés, egyik falamat, (nem az elsőt) hatástalanította vele. A parti szépen csordogált a medrében, amikor a végjátékban megláttam a falában a gyengeséget és kihasználtam, így leszedtem asszem 2 követ, meg megfosztottam jó pár ponttól persze. A parti így nagyon szorossá vált, a számolásnál azt mondta, hogy szerinte Ő fog nyerni pár ponttal, végül én nyertem féllel. A szobánk felé vezető úton tobozfocizás közbe megpillantottam egy csapat birkát a porta előtt legelészni, egy percig figyeltem őket az egyik fa mögül, - mivel még soha nem láttam birkákat élőben - hogy ne vegyenek észre, aztán, amikor bementem az épületbe, amint megláttak, nagyon gyorsan eliszkoltak, gyáva egy nép.

3. forduló: Lukas Podpera, 6d (5d).

Ugyanazt a megnyitást játszotta mint Pavol, ami nekem tetszett is mert eléggé defenzív. itt is lett egy falam a takamoku révén, ki is használtam, csináltam egy jó nagy területet vele, de azt hiszem, hogy volt egy pont, amikor túlzásba estem, és rámenve a centerre, odaadtam neki egy oldalt. A végjáték nem volt túl jó nekem, így végül 2,5 ponttal nyert. Ez is majdnem meg lett.

A második meg a harmadik forduló közt volt a blitz verseny, ez nem sikerült túl jól, 3-at nyertem az 5 partiból, ebből kettőt emelnék ki, a két vesztes partimat, egyébként csak kyusok ellen nyertem. Xaver Gubas ellen óriási harcoltam, én többet döglöttem, mint Ő, úgyhogy feladtam, de azért a győzelméhez kellett az én fair play-em is, mivel amikor feladtam, akkor még abszolut 8 másodperce volt az idejéből. A másik parti Kral Maros ellen volt, aki nem volt olyan fair-play. Itt is nagy harcok voltak, csak itt Ő többet döglött, mint én, így, amikor már mindent lezártunk, és passzolni kellett volna, Ő bejött a területemre, hogy megöljön, a megmaradt abszolut 30 másodpercemnek köszönhetően.

Egy kissé csalódtam magamban, hogy a blitzben nem remekeltem, mint két éve, de helyette legalább a GP Tournament-en összejött az is, amit el se tudtam képzelni, hogy összejön.

Ezután volt egy nagyon hangulatos mini-golf verseny, meg nem nyertük, de jól szerepeltünk, szerintem.

Este kaptunk ingyen lakomát sült hússal, gulyásszerű valamivel, meg sokféle rétessel és egyebekkel.

Ezután teljes mértékben elégedetten zárhattam a napot.

Következő bejegyzés: Szlovák Gó Fesztivál - Gós pályafutásom eddigi legjobb versenye - 3. rész - Minden jó, ha még a vége is jó

Szerző: Bovdo  2012.10.12. 21:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr714845221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása