/* Eidogo beagyazashoz */

Sokáig nem írtam, elnézést. Nehéz rávennem magamat, hogy elkezdjem, pedig amikor már írom, akkor élvezem.

A versenyen az volt a célom, hogy végre megszerezzem a 2d-t. Korán odaértünk, elsőkéntl. verseny előtt vagy másfél óra foci még bele is fért, aminek az eredménye egy csúnyán vérző seb lett, a murvás talajon való elesésnek köszönhetően. 

1. forduló: Albrecht Domonkos, 1k (1d). Az elején, szerencsémre, Doma a köztes megoldás helyett meg akart élni a területemben, ám ez nem jött össze neki, úgyhogy be is álltam biztonsági játékra, viszont eléggé túlzásba estem a nagy biztonsággal, úgyhogy a végén meg is ijedtem számolás közben, hogy csak nem kikapok, de szerencsére még így is nyertem 9,5 ponttal.

2. forduló: Jadron Milan, 1d (3d). Fehérrel voltam. Tőlem szokatlan módon, úgy alakult a taktika, hogy sok kis terület, és bízás a komiban. A végén még mázlim is volt, mivel már majdnem passzoltunk mikor hirtelenjében megöltem egy alakzatát, fel is adta. Megszámoltuk, hogy mi lett volna, ha nem ölöm meg az alakzatát, nyertem volna több 20 ponttal, úgyis, én bezzeg azt hittem, hogy komival fogok nyerni, talán. Sosem voltam jó becslő.

3. forduló: Csizmadia György, 3d (4d). Megint fehérrel voltam. Kínai megnyitás ellen kellett játszanom, sajnos, sosem szerettem, ezért gondoltam, hogy akkor csinálni kéne valami szokatlant, be is jött, legalábbis érzésre feltétlenül. Keima helyett negyedik vonalon támadtam a hoshi-ját. A parti úgy alakult, hogy lettek nagy falak, erők, minden ami jó, legalábbis nekem. Invázióztam, úgy tűnt, hogy megélek, aztán egyszer csak sima kötés helyett elkezdtem kózni nagy bután, bele is döglöttem, el is vesztettem.

4. forduló: Seres Júlia, 1d (1k). Feketével voltam. Julitól szokatlan módon elég agresszíven játszott, úgyhogy kellemetlenül éreztem magam a partiban. A középjáték kezdeténél rosszul is álltam, de szerencsémre, Juli megtette ugyanazt a kedvességet, amit Doma, a köztes eredmény helyett megpróbált beleélni a területembe, és hát, neki se sikerült, fel is adta utána. Ezzel szerencsére nem akadályoztam a mesterré válását.

5. forduló: Markó Péter, 3d (4d). Fehérrel voltam, sajnos. Egy ilyen agresszív játékos ellen úgy, hogy én is agresszív vagyok, kis túlzással fél vereség. Mint azt sejteni lehetett, végig irányított, valahogy mégis megéltem mindenhol, de sajnos így is rosszul álltam. A végén még adódott egy lehetőségem megölni egy alakzatát, de sajnos nem tudtam kihasználni igazán. Így végül kikaptam 9,5 ponttal, ez eddig a legjobb eredményem ellene, szóval végülis nem kell bánkódni.

A versenyt félig elégedetten, félis pedig elégedetlenül zártam, de szerencsére néhány plusz élő-ponttal a zsebembem.

Egyébként az idei célom az, hogy legyőzzek valakit a magyar danos hatosból.

Az elvárásom pedig magam felé, hogy ne kapjak ki kyustól egálból.

Következő bejegyzés: Szlovák Gó Fesztivál - Gós pályafutásom eddigi legjobb versenye

Szerző: Bovdo  2012.08.16. 19:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr154716236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása