/* Eidogo beagyazashoz */

 Sokat gondolkoztam, hogy egyáltalán el menjek-e erre a versenyre, mivel a 2d megszerzésére való törekvésemet előreláthatóan nagy valószínűséggel hátráltatta. Ami annyit tesz, hogy hacsak nem nyerem meg az összes meccsemet, akkor mínusz élőpontot kapok, és lássuk be, erre szinte semmi esélyem nem volt.

Alapjában véve nem szeretek korán kelni, mert nincs benne semmi jó, erre azonban van egy kivétel, ha góverseny van aznap. Ilyenkor minnél hamarabb annál jobb, és valahogy az álmosságot sem érzem. Albi, a szervező végül engedte, hogy japán szabályokkal játszunk.

1. forduló, Csizmadia Robi 4k. 3 követ adtam, fél ponttal kikaptam. Szép kezdés mondhatom, eléggé lelombozó, már azon gondolkoztam, hogy milyen lesz az összes meccsemet elveszteni.

2. forduló, nagy tehetség, és véleményem szerint jóval erősebb 7k-nál, neve Matolcsi Dávid. 6 követ kellett adnom, az esélytelenek nyugalmával, bár rám ez esetben találóbb lenne az esélytelenek idegességével kifejezés. Valamilyen csoda folytán az elején meghalt egy alakzata egy nagy kó harcban, és mivel eléggé gondolkozós fajta, és itt meg csak 30 perc abszolút idő volt, a végén már sietnie kellett és meg tudtam ölni még egy nagy sárkányát. Nehéz volt elhinni, de nyertem.

3. forduló, Turán Andris 10k, 9 kő ez volt az egyetlen könnyű meccsem, de ez is csak azért, mert nem igazán vette komolyan a meccset az ellenfelem, legalábbis szerintem.

Itt közös döntéssel megegyeztünk, hogy véget vetünk a versenynek, így a végeredmény az lett, hogy Turán Andris 4. lett, mi hárman pedig körbeverve egymást mindhárman elsők.

Na de itt még nem volt vége a történetnek...

+1 forduló, (a ranglistába ez is beszámít, sajnos) újabb nagy tehetség, ha nem a legnagyobb, Csizmadia Miki, 9 kőből. Az elején nem játszott túl jól, csodálkoztam is, és már kezdtem reménykedni, hogy hátha sikerül legyőzni. Aztán egyszer csak megölt, ez az amihez nagyon ért. Vesztettem.

Végül sikerült megnyernem a versenysorozatot, úgyhogy megérte elmenni a versenyre, a mínusz élőpontok ellenére is.

Következő bejegyzés: Csíki Kupa - Agresszív iskolai dolgozók

Szerző: Bovdo  2012.06.05. 13:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bovdogo.blog.hu/api/trackback/id/tr14566863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása